2 Haziran 2010 Çarşamba

Ben de adımı taşıyan bir merdiven istiyorum

Kamondo Merdivenleri gibi mesela...
Kamondo merdivenleri, Galata semtindeki Voyvoda Caddesi'yle Banker Sokağı'nı birleştiren merdivenler. Üstelik çok sevdiğim art nouveau üslûbunda yapılmışlar.
1850'li yıllarda yapılan merdivenler o dönemlerde bölgenin en önemli banker ailelerinden biri olan Kamondo Ailesi'nden Avram Kamondo adına yaptırılmış.
Ben de kendi merdivenlerimi istiyorum. Her basamağı yumuşak olsun. İnişi bildik ve kolay... Çıkışı zor ama değerli olsun, benim olsun.

1 yorum:

  1. Zeynocum, memleketin ilk kültür girişimcisi ünvanına sahip bir aileden bahsediyoruz. Kamondo ailesi mesen'dir, İstanbul'un mimarisine ve sanat hayatına ciddi katkıları saymakla bitmez.
    Öyle bedavaya merdiven yok yani.
    Ama sana bi yangın merdiveni ayarlarım istiyosan:))

    YanıtlaSil